Inhoud
Er is zoveel media in deze tijd dat het lastig om je boodschap te laten horen. Creatief en analytisch denk ik mee over een effectieve aanpak. Wie is je doelgroep en hoe bereik je die? Ik begeleid bij het verbeteren van jouw verhaal naar een verhaal dat jouw doelgroep aanspreekt. In samenwerking met jou wordt de content - oftewel de inhoud - hiervoor gecreëerd. Dit gebeurt in tekst, audio, beeld en/of video. Je kunt hier kijken voor voorbeelden van eerder werk van me.
Goede content vergroot vertrouwen en dat stimuleert aankopen. De doelgroep moet het waarom van de duurzame keuze helder krijgen, welke duurzame keuze het best te maken en wat deze hen gaan opleveren/kost.
Beeldvorming beïnvloeden
Aan de andere kant worden onze beslissingen voor een groot deel niet rationeel bepaald. Het is ons onderbewuste dat al dan niet beïnvloed raakt en uiteindelijk beslist. Onze ratio geeft enkel achteraf de rechtvaardiging. Soms zijn het volledig gevoelens, beelden en verhalen die aankoopgedrag bepalen, omdat er een associatie gevoelsmatig verankerd is. Beeldvorming is bepalend. Ik begeleid partijen met beeld- en verhaalvorming die aanspreekt.
Ik produceer media en begeleid organisaties en andere samenwerkingsverbanden
- zodat ze nieuwe en bestaande doelgroepen kunnen bereiken
- om wat te weinig wordt gehoord te versterken. Ik help met een positief verhaal of beeld te creëren, als tegenhanger naast een beeld of verhaal dat jouw product in de weg zit.